+ & - under 2013

+ Jag tog examen från högskolan som utbildad förskollärare..

- Jag tappa suget för fotbollen..
 
+ Jag har fått fast anställning på världens bästa jobb..
 
- Folkraceåret har varit en enda stor besvikelse, inte en enda finalplats iår..
 
+ Pappa har tagit sina första segrar detta året, 2 till antalet! Stolt..
 
- Jag har tappat kontakten med "vänner"..
 
++++ Jag blev gravid..
 
- Pappa skrämde livet ur både mig och mamma när han fick en 900kg ko på sig på jobbet..
 
+ Jag och mamma har kommit varandra mkt närmare än tidigare..
 
 
 
2014 ser jag fram emot:
 
Att bli mamma..
 
Att få ge min Conny den största gåvan en kan få..
 
Få se vår lilla bula växa och utvecklas..
 
Folkraceåret, även om det blir från åskådarplats..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback