MASSA ONÖDIG FAKTA SOM NI KANSKE GILLAR ATT VETA..

Hittade lite frågor på en blogg som jag tänkte svara på denna Söndag..
 
Vad heter du? - Enander..

Vem fick du dessa frågor av? - Länk..
 
Hur gammal är du? - Fyller 23 till sommaren..

Är du romantisk? - Nä, inte vad jag vet..

Hur lång är du?  - Alldeles lagom lång för min längd = 163 cm ovanför backen..

Vilken ögonfärg har du? - Blå..

Har du stationär eller bärbar dator? - Jag är så jävla rik så har båda..
 
Vilka städer har du bott i? - Om Sparsör, Horla, Fristad och Tämta räknas som städer har jag bott i de och annars har jag inte bott i någon stad alls..

Tycker du om kaffe? - BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ..!

Tycker du om att mysa/kela? - Mmmhmm..

Kan du några andra språk än svenska? - Im pretty good at english too, with a brittish accent..

Har du någonsin åkt ambulans? - Tyvärr ja, dock inte på egen räkning utan mina kära fars, gör helst inte om det ..

Vad har du för ringsignal? -
 
 Vad har du för bakgrundsbild på mobilen? - Geggiga finbilen =)
 
 Kan du byta olja på bilen? - Öhh ja, tror nog att jag skulle fixa det asså, men tveksamt.. Eller? =P ..
 
Har du fått fortkörningsböter någongång? - Näpp, så dum är jag inte så jag kör för fort när polisen ser..

Vad är det bästa som hänt dig? - Hmm Sambon <3

Vad är det värsta som hänt dig? - Förlora Agnes och farmor <3
 
Har du varit med i tidningen? - Jadå, några gånger om både folkrace och fotboll ..

Har du någon piercing? - Näpp, sysslar inte med sån skit..
 
Civilstånd? - Förlovad, sambo och "mamma" till två kissekatter..

Hur bor du? - Hus mitt ute i ingenstans =D

Vilket är ditt drömjobb? - Rallycrossförare på världselitnivå och förskollärare (inte alls olika)
 
Vad har du haft för husdjur? - Hund, katt, häst, ko, gris, höns, kanin, marsvin, orm, spindel, råtta, sköldpadda och vandrande pinnar..
 
Vad arbetar du med idag? - Som förskollärare på en förskola..
 
Kan du åka slalom? - Hur ska jag kunna veta det när jag aldrig försökt..
 
Vad har du för utbildning? - Grundskola, barnslkötare (gymnasienivå) och förskollärare..
 
 
Vilken kroppsdel är du mest nöjd med? - Händer och bröst..
 
Vilken kroppsdel är du minst nöjd med? - Knän och mage..
 
Vem vill du ska svara på dessa frågor? - Den som känner sig manad.. och säg gärna till så kan jag gå in och läsa =)
 

Kommentarer
♥ Sojka ♥ säger:

Vad kul att få läsa din lista! :D Har länkat till dig under min lista! :D Trevlig måndag!

2013-02-11 | 14:53:55
Bloggadress: http://www.sojka.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback