Changed plans..

Sambon fick tokmeka lite såhär på kvällskvisten (när jag va iväg med fotbollslaget) för istället för att fixa räketbilen imorgon ska vi nämligen bege oss ut till Upplobanan och testköra den lite =)

Så han har fått i stol och bälte och sett till så allt funkar och går som det ska, visst är han duktig min pöjk !

Ska bli så satans kul att få köra lite, testa lite starter och känna på bilen innan tävling så slipper första heatet gå till det, så onödigt ..! Ska bli kul att få köra lite ute på Upplo oxå, va jättelängesen jag körde där sist .. Sist jag tävla där va typ 2006 eller nåt, sen har jag nog tränat några gånger efter det dock ..
 
Fick tillomed rotat fram ett par uråldriga foton från just Upplo 2006 då vi hade fått för oss att blanda alla burkar med färg som existerade och sedan måla bilen med resultatet.. Blev ju sådär måste jag säga, speciellt när vi inte ens kunde måla hela bilen med det utan bara nedre delen..!
 



Sicken skönhet, eller va säg ni ? =P

Nu ska jag sova, gonatt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback