Story about Sissi..

Sissi är en katt, men ingen vanlig katt .. Hon är nämligen ond..

Sissi är en katt vars mördarblick kan ha ihjäl en blåval, hon hatar alla, går runt och blänger på folk när vi har besök, hon bet till och med min bror i benet en gång så blodet sprutade (fast iofs förtjäna han det den gången)..
 
Sissi har aldrig riktigt gillat mej, hon är Connys katt från början och vår relation har mer varit att hon accepterar att jag bor hos henne så länge jag inte rör henne utan tillåtelse..
 
MEN

Sen ungefär 3 månader tilbaka (ungefär då jag blev gravid) har Sissi helt plötsligt ändrat uppfattning, numera kommer hon alltid upp till mej på kvällarna och gosar så fort jag lagt mig, hon vill bli klappad, hon gosar ansikte mot ansikte (och det kan inte ens Conny göra med henne) och hon lägger sig alltid och sover lite på min mage (tills jag rör mig för mkt för då blir hon sur och lägger sig vid Connys fötter) men liksom VA? Vad händer här.. Och nu menar jag verkligen VARJE KVÄLL! Och jag tror inte på sammanträffandet att hon helt plötslig fick för sig att gilla mig utan anledning, she knows whats going on in there..
 
Så vad är hennes plan?
 
Teorier:
1. Hon vill ställa sig in för hon är rädd att bli utkastad när bebis kommer..?
2. Hon väntar på sig chans att attakera bebis..?
3. HON ÄLSKAR HELT ENKELT BEBIS?
 
 

Kommentarer
LindaViola - mamma till två! säger:

sv; Tack så mycket :). Nu börjar magen växa ordentligt, dock bara mage än så länge :).

2013-11-28 | 21:07:00
Bloggadress: http://lindaviola.blogg.se/
Conny säger:

hon älskar bebis very mötch:D

2013-11-30 | 15:22:05
fru hasselblad säger:

Mysigt och häftigt det där, men även väldigt vanligt :) de känner på sig väldigt mycket och sista har nog valt att acceptera dig som sin medlem i familjen nu :)

2013-11-30 | 19:48:30
Bloggadress: http://www.nattstad.se/minasm%C3%A5livochjag

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback