Kass jag är..

Måste erkänna att jag är värdelös på uppdatering här ..

Jaja har iaf legat hemma med feber några dagar, feberfri idag dock men ändå hemma (en feberfri dag ska man ha) iaf inom mitt yrke.. Plus att det ändå är helg så kolegorna tycker att jag kunde unna mig denna dagen och vila ordentligt!
 
Dock har jag lite svårt för att vila, börjar bli nåt så sjukt rastlös ! Har inte gjort annat än att legat i soffan och kollat på disney filmer i två dagar och nu är jag rätt less på det .. Därför samlar jag lite kraft och unnar mig en tripp till stan med mamma idag.. ska kika efter en present till Henrietta och Daniel (Sambons syster och hennes gubbe) som fyllt år och ska ha lite kalas imorgon ! Plus att jag behöver nya skor, converse börjar bli lite kallt nu =P

 
Bild på finaste Ebba som jag får träffa imorgon =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback