Sista arbetsveckan..

Då är det snart dags att inleda sista arbetsveckan innan mammaledigheten.. Men först blir det ett besök hos BM på förmiddagen här så börjar inte förrän 11.30 :) Dock jobbar jag till 20 ikväll pga APT så jämnar väl ut sig...

Blir till och åka själv till BM idag iaf, Conny hade så mycket på jobbet nu när det är kort vecka så han fick permission av mig, han har ju vart med alla andra gånger så..

Känns skumt att jag bara ska jobba 3 dagar till, det är inte klokt vad jag kommer sakna alla.. Och många av barnen är ju inte ens kvar när jag kommer tillbaka :( Blir glasskalas och kramkalas på onsdag, det är en sak som är säker!!

Bild från helgen..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback