Tiden går och går..

Idag är det bara 3 veckor kvar till beräknad ankomst, helt sjukt va tiden gått snabbt egentligen.. Minns dagen då vi fick plus på stickan som om det var igår (klyschigt) men ärligt, känns inte alls långt borta egentligen.. Men ändå är det typ 8 månader sen :P
 
6 arbetsdagar till väntar iaf, 3 denna vecka och 3 nästa vecka sen går jag hem på full tid och väntar på bebis, om inte bebis vill titta ut innan dess vill säga :) Jag är ju född 3 veckor för tidigt så om det skulle va så att det är ärftligt (vilket det säkert inte är) kan ju bebis komma typ idag .. Haha
 
Imorgon väntar sista planeringen så har satt igång och bakat lite kaka som jag tänkte bjuda mina kära kollegor på.. Får se hur det smakar sen, första gången jag försöker mig på nåt glutenfritt men fått recept av min vän glutenfria-Emelie och hon sa att det va ett enkelt recept och att det blir väldigt gott så ska väl gå vägen :)
 
Annars får jag väl springa in på ICA imorgon innan jag börjar :P
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback