Världens bästa jobb...

Fick en jättefin liten blomma av ett barn idag, han hade köpt den på helt eget initiativ och varit noga med att den skulle vara i grönt eftersom det är min favoritfärg, hur söt får man va egentligen? Tårarna vart inte långt borta kan jag lova :)
 
Fick även en jättefin blomma av kollegorna (oxå den i grönt tema), dom vågade inte vänta tills imorgon då jag gör min sista dag, rädd att jag inte kommer för har haft värk lite varstans sen igårkväll ungefär, typ som mensvärk som satt sig i ryggen och ljumskarna.. + ett jättetryck mot bäckenet och urinblåsan, har nog slagit mitt personliga rekord i antalet toalettbesök idag.. Fick veta igår när jag vart hos BM att bebis börjat att fixera sig nu så kanske beror på det.. Eller så är h*n redo för leverans kanske, vem vet? :P
 
 

Kommentarer
fru hasselblad säger:

Låter som bebis fixerar sig och förvärkar 😊 det är nära nu!

2014-04-30 | 10:27:39
Bloggadress: http://www.minasmalivochjag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback