Varning, explosiva ämnen..

 
Våran vaktmästare hade fått syn på mig genom fönstret på jobbet idag och frågat en kollega om man verkligen fick gå till jobbet när man ser ut som jag gör.. Kan ju inte klandra honom för att han undrar precis.. Ser bara på skillnaden mellan det lilla lilla putet jag hade i vecka 9 (som mest va vätska) och den jätteklump jag går runt och bär på nu!!
 
Barnen vart ju smarta oxå, dom kom på en jättebra idé om att jag skulle vara Tyrus (en robot som sprutar slime i ett barnprogram) för han kan ju inte böja sig, och det kan ju inte jag heller så passa ju perfekt.. Dock gick det inte lika bra när dom ville att jag skulle jaga dom över gården.. Gick inte serrö..
 
Vi fundera även på om vi skulle sätta en skylt på magen som varnar för explosion, ifall ifall liksom.. Haha känner mig så älskad på mitt jobb :D haha

Kommentarer
LindaViola - mamma till två! säger:

Äsch, bara att jaga dem ;). Jag cyklade in cyklarna och jagade våra små innan jag gick hem, gick ju dock tidigare än dig. Men jag va nere i hallen istället och hjulade t.o.m efter BF ;)

Svar: Haha tror du både är och var 100 gånger smidigare än jag och någonsin kommer vara :P Hade jag satt mig på en cykel hade dom fått hyra en lyftkran för att få upp mig igen, överdriver knappt ! ;)
Enander

2014-04-22 | 20:34:16
Bloggadress: http://lindaviola.blogg.se/
KassandraPalma säger:

vad symboliserar din tatuering?

2014-04-23 | 05:00:45
Bloggadress: http://kasssandra.blogg.se
emma säger:

fin mage :D

Svar: Tack :)
Enander

2014-04-23 | 09:18:37
Bloggadress: http://youtu.be/mDyqZY4Mh18
LindaViola - mamma till två! säger:

Hahaha. Kan du inte testa imorgon och be någon filma? Skulle gärna vilja se faktiskt ;). Barnen älskade när jag cyklade dem. Det var väl typ bara jag som gjorde det och jag var tjockast av allihopa :)

Svar: Haha nä tror jag bangar faktiskt :P Mina kollegor är så nojiga oxå så får knappt göra nåt, dom är rädda att bebis ska komma förtidigt så jag måste sluta tidigare :) Har alltid vart den som cyklar och gungar med barnen innan så är lite tråkigt när man inte kan :(
Enander

2014-04-23 | 14:37:58
Bloggadress: http://lindaviola.blogg.se/
KassandraPalma säger:

sv: jaaha, åh vilken bra betydelse den har! Att det liksom fortfarande finns hopp, riktigt bra :)

Svar: Tack :)
Enander

2014-04-24 | 05:00:45
Bloggadress: http://kasssandra.blogg.se
LindaViola - mamma till två! säger:

Ha-ha. Det där med att folk tror att bebis kommer komma tidigare gör mig galen. BM trodde ju inte ens jag skulle komma till 37+0 men vafan, 42+0 gick ju fint. Nästa gång skall jag inte sluta träna för att inte "riskera" att bebis kommer i v.35, den kommer ju ändå inte av sig själv xD.

Svar: Haha nä en del är lite väl nojiga !! För min del får bebis gärna kommer nu, längtar nåt galet mycket :) Jobbigt det måste vart att gå över så länge :/
Enander

2014-04-24 | 17:53:00
Bloggadress: http://lindaviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback