Nerver i kläm..

Haft en nerv eller liknande som ledat i kläm halva natten så inte sovit sedan klockan 2 typ, hela höger sida har vart jätteöm och inte kunnat ligga på nåt sätt.. Höger sida gjorde ont att ligga på, mage går inte (som ni kanske fattar) rygg är obekvämt av andra anledningar och vänster sida kom jag inte upp på eftersom det gjorde så ont i höger.. Helt sjukt.. Fick rulla ur sängen med när klockan ringde kl 5 för hade ingen kraft att sätta mig upp.. Trots det bar det av till jobbet, men blev hemskickad av min kollega kl 11 med frasen "Du ser trött ut, åk hem!" .. Vi hade bara 5 barn på plats och 3 personal så hon tyckte det vart onödigt att jag stanna när jag inte mådde bra.. Gjorde så mkt övertid häromdan med så kompenserar lite nu..
 
Nu ska jag äta lite lunch och försöka knåpa ihop en ansökan om graviditetspenning till försäkringskassan.. Kuligt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback