Helgen ..

I lördags bar det av till Tidaholm för och kolla när bror min körde folkrace 😀 Gick åt skogen .. Hann kom bara till första kurvan i första heatet och sen va styrväxeln skrot och färdigkört för dagen .. Men vi hade rätt kul iaf och Viola bara ÄLSKAR att kika på bilarna ! Blir nog en liten folkracenörd av den tösa med 😊 


Sen på kvällen lämna jag Viola hos sin mormor då jag skulle på 25 årsfest .. Med tema 'anything but clotes' så iförd sopsäck med färgglada prickar begav jag mig till Borås 😁

Hade en kanonkväll och mådde förvånadsvärt bra dagen efter (idag) .. Va grymt kul och komma iväg lite och roa sig !!

Viola hade supermysigt hos mormor och morfar under tiden :)

Några bilder från hennes instagram:

Sen när jag kom hem kom ju godingen på att jag vart borta och att hon saknat mig så sluta med en riktig arg skit sol somna i mitt knä när hon inte orka va arg längre 😁

Sen kom pappa hem med lite försenade födelsedagspresenter från Dennis och Farfar och Siv så då va lyckan total en stund igen 😊

Och nu har hon stendäckat och sover för natten så nu ska jag och min saknade gubbe titta på film och äta godis 😙

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback