Äntligen helg ..

Äntligen helg igen ! Haft en riktig skitvecka på jobbet så vart oerhört välbehövligt nu ..

Haft en riktig fixar morgon med städning och tvättning vilket oxå vart välbehövligt! Så nu är det rent och snyggt hemma igen, dock hänger det tvätt lite varstans men så får det vara ..

Viola har fått busa mest inomhus denna förmiddag medan jag och Conny städat men hann även med en sväng ute och lite fika hos mormor och morfar innan middagsluren

Nu sover skruttan så sött så har passat på att stryka hennes gardiner så jag får upp dom sen när hon vaknat .. Nu ska jag bädda rent i sängen och sen fixa lite på min nya yttertrapp som jag fått lagd av brorsan under gårdagen (kommer bilder på det lite senare) och sen blir det lek ute igen när skitungen vaknat 👍


Vad gör ni denna lördag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback