Onsdag med kraschade planer..

Dagens plan var att åka till Liseberg.. Hade blivit premiär för Viola som precis passerat 90 cm och hade fått åka allt i kaninlandet.. Men när jag igår skulle kolla när dom öppnar så står det på hemsidan att det är STÄNGT 😯 Besvikelsen är total !

Så får bli en hemmadag idag istället.. Dock ska jag och lilleman in en sväng till SÄS i eftermiddag då jag börjat misstänka att hans frejkabyxa börjar bli för liten.. Pratade med bvc om det igår och hon visste inte riktigt heller så hon tyckte jag skulle ringa ortoped mottagningen och fråga så fick gjort det nu imorses och dom ville kika påt så fick tid kl 15 ..

Lilleman fortsätter gå upp fint i vikt iaf, igår vägde han 3810g vilket är en ökning på 220g på en vecka .. Och bvc sa förra gången att han bör gå upp minst 100g i veckan så det är ju super 👍


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback