Ledig Onsdag .

Haft en ledig dag hemma med Viola, det är verkligen guld värdt att få ta ett break mitt i veckan och spendera lite tid med henne ♡ Dagarna går så fort nu när man jobbar !!! Längtar verkligen till sommaren då det är dags att gå på mammaledig igen och få välkomna en ny liten medlem till familjen .. Samtidigt har jag världens bästa jobb och världens bästa kollegor så det kommer man sakna med !!
 
Jaja dagen har i alla fall spenderats på öppna förskolan i Borgstena tillsammans med Rebecka och Joel + några till då såklart ☺ Efter det åkte vi hem till dom och käka lunch och barnen sov middag och mammorna drack the och tjöta skit .. Lekte lite och så innan vi åkte vidare till affären innan vi drog oss hemåt igen ! 
 
Viola åt äpple och vänta på pappa ♡
 
Nu är hon lagd för natten och jag och pappa ska kika lite tv och trycka i oss lite semla som vi inte hann med igår 😊
Vet inte om jag behöver den egentligen men 😅

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback