Avlider snart ..

Idag skulle bara jag och min mamma åka in till Borås och dreggla lite över Skarsgård (alltså kolla på The legend of Tarzan på bio) .. Vad vi inte riktigt hade räknat med va att det var allsvenskt derby på Borås Arena och att den matchen såklart var tvungen att vara slut precis samtidigt så hela stan va ju fullkomligt KAOS 😅 Poliser, folk och bilköer överallt så vi insåg ganska snabbt att vi kommer missa halva filmen om vi helt enkelt inte parkerar och springer .. Så lyckades ta oss in till knallelands parkering och halvsprang de ca 3 km in till stan, höggravid 😂

Men vi hann, vi hann tillomed köpa popcorn, filmen vart bra och Skarsgård vart ingen besvikelse han heller direkt 😉

Nu däremot har jag så fruktansvärt ont typ överallt så vet inte riktigt vad jag ska ta mig till .. Ryggen och ljumskar värker och bebis trycker på åt alla håll så vart tvungen att gå och lägga mig i sängen 😅

Sätter inte den springmarshen igång förlossningen så är jag helt säker på att det är en fet MYT att man kan sätta igång nåt genom att röra på sig 😁


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback