Stackars liten groda ..

Viola fick avsluta sin tid på förskolan med att bli sjuk :( Vart hängig hela förmiddagen så fick hämta tidigare och nu är hon helt utslagen med 39.6 i feber .. Stackars liten :(

Blev en Alvedon på det och nu har hon precis somnat för natten ..

Imorgon måste både jag och Conny jobba, sista dagen före semestern.. Han måste få klart det sista inför semestern och jag har ett barn med en sjukdom som bara jag kan hantera förtillfället på mitt jobb.. Som tur är har vi ju mormor och morfar som ställer upp och passar Viola 😊 Härligt när hon mitt i feberyran blir överlycklig när man berättar att mormor kommer vara här när hon vaknar imorgon !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback