En dag på stan ..

Började denna onsdag med ett besök till barnmorskan .. Bebis växer fint och följer kurvan perfekt, SF måttet låg nu på 31cm och hjärtljuden runt 150 👍 

Blodtryck och blodsocker låg fint och vågen visa +11 kg sen inskrivning så fick godkänt på det med 😉 Dock hade jag dåligt järnvärde så får börja med lite järntabletter nu ..

Bebis hade även lagt sig tillrätta med huvudet ner lite i bäckenet men var inte helt fixerad ännu utan fortfarande lite ruckbar ✌

Fick lite info om hur jag ska gå till väga om foglossningen blir värre med och jag inte skulle orka jobba dessa veckor som är kvar .. Så känns bra ! 

Efter besöket åkte jag och Viola in till knalleland och shoppade lite .. Blev en hel del kläder och skor till Viola och lite till mig och pappan med, mestadels inför bröllopet vi ska på i början på juli ..
Lunch i knallerian ..

Viola blev helt överlycklig när vi va inne på Emaus och hitta en potta till Kaninen som hon fick köpa helt själv 😍

Väl hemma igen vart vi helt slut båda två så fick hoppa mitt APT som jag egentligen skulle åkt på och lägga oss på soffan istället .. Vart en sjukt mysig dag med min fina skrutt iaf 💚

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback