Vecka 33 ..


Nu känns det så nära .. Snart har vi våran lillgrodan i famnen 😍 Längtar nåt enormt !! Och dessutom börjat du bli väldigt tung att bära på nu 😉 

Idag har jag och Viola varit på öppna förskolan och lekt vilket vart väldigt roligt ! Saknar verkligen att kunna gå dit oftare så augusti är även extra välkommet pga det med .. Vi lär ju hänga där hela hösten ☺  Viola älskar och gå dit och leka med !!

Hittills har pottandet gått kanon idag med .. Inga protester utan har snällt satt sig och kissat både här hemma och på öppna förskolan .. Körde även premiär turen i bilen utan blöja vilket gick bra och nu ligger hon och sover middag (utan blöja det med) ... Får hoppas eftermiddagen går lika bra nu 👍 

Imorgon är det dags för besök hos barnmorskan igen, får hoppas att mina värden fortfarande är någorlunda.. Hoppas verkligen att jag får slippa järntabletter denna gången men är lite beredd på att det kanske blir då jag låg på gränsen sist .. 

Ha de gött !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback