Regnig dag ..

Vart en sådär småseg dag idag, så himla tråkigt väder !! Har iaf varit hos tandläkaren med Viola vilket gick superbra .. Hon skötte sig kanon och lät snällt tandläkaren kika på och räkna hennes tänder och blev sen överlycklig när hon fick en tandborste 😊 

Sen har jag planterat lite blommor då jag fick hem lite nya krukor jag beställt .. Dock var en av krukorna inte alls I den storleken som jag tänkt så den passa inte in där jag tänkt så får leta efter en annan såsmåningom ..

De ska iaf stå utanför ytterdörren är tanken då vi tänkt göra iordning lite där till helgen .. Just nu ser det för jäkligt ut 

Som ni ser .. Gamla trappen står fortfarande kvar och plattorna är helt skeva och igenväxta .. Så planen är att riva upp allt och göra rent plattorna och sen göra en ny grund med markduk och sand och så lägga tillbaka plattorna igen .. Så får vi hoppas det blir bra 😊 Och så lite blommor och annat fix på det så kanske det ser mer inbjudande ut 👍 

Nu har vi iaf smällt i oss en massa lasagn och chillar lite i soffan medan jag väntar på att Emelie ska dyka upp om sådär en 40 min .. Vi ska nämligen planera lite inför hennes bröllop som jag ska vara tärna på 😊 

Måste bara skryta lite med för har haft en helt blöjfri tös här hemma idag ! Utan olyckor dessutom 👍 Hon hade dock blöja på sig när vi var iväg och när hon sov middag men den vart torr båda gångerna .. Så stolt mamma !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback