Vecka 31 och Mors dag ♡


Då har vi kommit en bit in på vecka 31 .. Har sagt det förr men hinner knappt med själv här, går så jäkla fort !!

Har en riktig vilding i magen denna gång, Viola vart också väldigt aktiv men kan inte komma ihåg att hon böka runt såhär mycket .. Men svårt att komma ihåg med såklart. Det  rör sig mest hela tiden där inne iaf och mest på kvällar och nätter vilket kan göra det lite svårt att sova men det funkar ändå.. Är ju samtidigt väldigt mysigt när man känner att bebis finns där inne och mår bra ♡

Känner mig så otroligt tacksam att jag kommer att få äran att bli mamma till min lilla illbatting i magen ! Att jag ännu en gång får chansen att skapa och föda något så fint ♡ Lika tacksam som jag är över att få vara mamma till min underbara Viola ♡


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback