28 mars 2018 - Fyra månader..

Idag blir mitt minsta hjärta hela 4 månader !!\n\nTiden går så jäkla fort och han växer så det knakar och lär sig saker hela tiden! Han har senaste veckan hittat sina händer och börjat greppa saker medvetet och föra till munnen.. Minns hur det var när mitt första barn växte och lärde sig saker, då va man helt lyrisk.. Nu blir man stolt såklart men önskar ändå att han kunde sakta ner lite, han får inte växa upp för fort min lille bebis ;)\n\n
Storebror linslus skulle såklart va med också 😊
\n\n\n\n


Tycker det är så roligt att jämföra och se likheter mellan mina knoddar

\n\nVad tycker ni? Lika? 👆

Man ser ju vem som fått mest mat iaf 😅




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback