BMbesök, bilbesiktning och bus ..

Började dagen med att sitta fast i ett vägarbete i 20 min påväg till barnmorskan .. Lagom kul ! När det sedan inte finns en enda parkering i hela Borås (nästan) och man redan är sen så stiger paniken något 😅 Vi kom fram tillslut iaf (en kvart sent) och fick lyssnat på bebis och tagit alla prover och allt såg bra ut som tur va och Viola skötte sig riktigt bra 👍 

Sen bar det av ut till Ramnaslätt och besikta bilen och kors i taket ❌ bilen gick igenom 😅 Hade en strålkastare som va felriktad bara som jag får fixa och sen två ställen där det är lite rost som sattes på bra att veta 👍

Blev en tur in på knalleland efter det då jag skulle köpa en present till min mamma som fyller år på måndag .. Råka även få med mig två pyjamasar/dressar till bebis och en keps till Viola med mig ut 😊

Efter det åkte vi hem till Rebecka och Joel och lekte en stund vilket var mycket uppskattat av lillfröken 😊


Nu är vi hemma igen och maten är på gång här och vi laddar för en myskväll 💚


Kommentarer
LindaViola - mamma till två! säger:

Kan redan sakna att gå till barnmorskan. Haha 😂

2016-04-28 | 12:44:17
Bloggadress: http://lindaviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback