Äntligen är solen tillbaka 🌞

Hela gårdagen spenderades med hemska förvärkar och konstant smärta i bäckenet .. Var oerhört trött på allt och allmänt nere hela dagen .. Som tur är har ju Conny semester så mitt dåliga humör behövde inte gå ut över Viola och dom kunde leka och ha roligt hela dagen medan jag satt inne och sura för att jag knappt kunde röra mig 😅

Idag har det som tur är varit bättre och har kunnat röra mig någorlunda och smärtan har kommit lite då och då istället för konstant hela tiden 👍

Sen har ju sommaren kommit tillbaka så mkt av dagen har spenderats utomhus med lek och bus 😊 Jag och morfar kom iväg och hämta en gungställning som vi köpt av en kompis så Viola har varit helt överlycklig hela eftermiddagen för att hon kunnat gunga 😁

Nu har hon somnat för natten och jag och Conny har slagit oss ner i soffan och kika på lite serier .. Hoppas alla haft en bra dag ☺


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback