Välkommen vecka 30 ..

Idag går vi in j vecka 30 (29+0) och känns lite skumt att det bara är drygt 10 veckor kvar 😅 Denna graviditeten har verkligen gått fort !! 


⬆ Nya bikinin jag fick hem från hm häromdagen 👍 Satt som ett smäck så nu kanske jag ser någorlunda ut på stranden i sommar trots allt (om man bortser från att jag ser ut som en valross alltså) 😉

Nu är helgen äntligen här iaf och morgondagen bjuder på årets första folkracetävling 😀 Som jag längtar !! Pappan i huset ska köra och jag och Viola får agera mekaniker och hejaklack 👍 

Sen kommer lite vänner från Connys hemort (som oxå ska på folkracen) hit och sover över så ska bli riktigt kul 👍


Kommentarer
LindaViola - mamma till två! säger:

Wow, vad fort det går! Snart är bebisen här

2016-05-20 | 19:01:51
Bloggadress: http://lindaviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback