Lite uppdatering ..

Hej  😅


Fick en himla lust att blogga så kika in här och insåg att senaste inlägget är från December 2016 .. Haha !

Så jag tänkte att jag kan väl uppdatera lite hur livet rullar .

Barnen växer så det knakar, Viola fyllde 3 år i maj och lever upp till alla krav en 3åring kan bjuda på, däribland trots till förbannelse, men också extremt mycket kärlek, omtanke, fantasi och glädje ! 


Charlie har hunnit växa en hel del sen sist, han fyllde ganska nyligen 1 år och börjat gå sen några veckor tillbaka.. Han är en riktig busunge och hans största intresse i här i livet är att äta sand och sten ! 🙈 



En annan stor (kanske den största) händelse jag vill dela med mig av är att vi i vinter kommer få en liten bebis 😁 



Jag är nu i v 27 och födelsen är beräknad till mitten på december ! 



Vet inte om jag har så mkt mer och dela med mig av just nu men vi får väl se om lusten och tiden finns så kanske det blir lite mer uppdatering här inne framöver också .. Ha det gött så länge !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback